Tuesday, November 23, 2010

Perletakan Jawatan Spekulasi Semata-mata

                                       
                                     Ancelotti tidak berfikir tinggalkan Blues.

Carlo Ancelotti menegaskan beliau masih menguruskan Chelsea dan menafikan sama sekali beliau pernah memikirkan kedudukannya sebagai pengurus pasukan.
 
"Saya tak tahu jika ia memadai untuk menjelaskan kedudukan saya hari ini untuk menafikan khabar angin dan spekulasi," kata Ancelotti.
 
"Khabar angin ini tidak benar sama sekali. Saya tak tahu dari mana ia datang. Saya tak bercakap dengan LMA."
 
"Mereka menghubungi saya malam lepas semasa saya di rumah untuk mengetahui apa yang telah berlaku."
 
"Khabar angin ini tidak benar sama sekali. Saya ada kontrak hingga 2012, di sini, di kelab ini. Saya banyak kali mengatakan yang saya mahu kekal di sini."
 
"Saya bukan saja menyayangi kelab ini tapi pemain mereka. Saya begitu yakin dengan pemain saya, dalam skuad ini jadi tak ada sebab untuk mengubah idea saya."
 
"Saya tak tahu kalah penjelasan ini mencukupi untuk menjelaskan keadaan. Saya fikir apabila pasukan tidak sampai ke keputusan yang diinginkan, jelaslah bahawa pengurus dalam tekanan. "
 
"Memang saya dalam tekanan kerana saya mahu Chelsea menang setiap perlawanan. Saya fokus dengan tugas saya menjadikan kami bermain dengan lebih baik berbanding ketika ini."
 
Ancelotti juga mengulas mengenai andaian yang beliau tidak gembira dengan pemecatan bekas pembantunya, Ray Wilkins serta perlantikan Michael Emenalo sebagai penggantinya.
 
"Tiada yang berubah dalam hubungan peribadi saya dengan Ray. Kelab membuat keputusan untuk berubah dan saya perlu fokus dengan tugas saya bersama pembantu yang lain. Ini bukan satu masalah untuk saya. Ia bukan sebab kenapa pasukan kalah ketika ini.
 

No comments:

Post a Comment