Thursday, December 9, 2010

Ljungberg Mungkin Kembali Ke England



Kontrak bekas midfielder Arsenal ini bersama kelab MLS, Chicago Fire akan berakhir pada Januari ini. Beliau juga pernah bermain untuk Seattle Sounders sejak meninggalkan West Ham pada tahun 2008.
 
Dan pemain Sweden berusia 33 tahun itu berkata: "Saya akan melihat opsyen saya dan melihat apa yang berlaku. 
 
"Ada banyak kelab yang berminat dari pelbagai liga di seluruh Eropah dan England."
 
"Saya mahu melihat dan membuat penilaian apabila ia hampir ke bulan Januari, lagi pun saya tidak dibenarkan bermain sehingga ke tempoh tersebut."
 
Beberapa musim terakhir Ljungberg di England diselubungi kecederaan namun beliau mendakwa masalah kecederaan tersebut kini telah berakhir.
 
Beliau berkata: "Mereka kata pinggul saya patah semasa saya bermain di Amerika jadi mereka melakukan pembedahan besar ke atasnya dan sejak dari itu tiada sebarang masalah dengan hamstrings saya." 


No comments:

Post a Comment