Thursday, December 9, 2010

Harry telah menguatkan saya

Gareth Bale telah mendedahkan bagaimana perbincangan berkesan dengan pengurus Tottenham, Harry Redknapp telah menguatkannya.
 
Bale, 21, berkata, "Melihat kembali pada beberapa hal, saya fikir, 'Wow.' Setahun lalu, saya tidak fikir yang saya akan melakukan hal-hal sebegitu."
 
"Ketika saya tak bermain, saya pergi berjumpa pengurus dan bertanyakan bila saya akan diberi peluang."
 
"Dia mahu saya jadi semakin kuat kerana saya masih terlalu muda ketika itu. Jadi saya bekerja keras dalam sesi latihan bagi membuktikan kepadanya yang saya layak untuk mendapat tempat di dalam pasukan."
 

"Dia selalu berkata, 'Bersabar dan terus bekerja keras dalam latihan, kemudian anda akan mendapat peluang'."
 
"Jika setahun yang lalu ada seseorang memberitahu bahawa aku akan menjadi antara pemain terbaik di dunia, aku pastinya tak akan percaya mereka."
 
"Saya harus berpijak di bumi yang nyata untuk terus maju. Saya harus sentiasa bekerja keras, kerana itulah alasan kenapa saya memiliki tahun yang baik."

No comments:

Post a Comment